השכרת ציוד לאירועים אחרי תקופת הקורונה

תוכן עניינים

הקורונה אמנם לא נעלמה מהעולם, אך נראה כי החיים שלנו מתחילים להיכנס לשגרה חדשה ואיתה חוזרים האירועים. הם אמנם לא ייראו אותו הדבר אך ההתרגשות והשמחה צפויה להיות בדיוק כמו תמיד.

כיוון שאירועים רבים נערכים במקומות שונים ומגוונים, יש צורך בהתארגנות שונה מעט. שירותי השכרת ציוד לאירועים אחרי תקופת הקורונה הופכים את תכנון והקמת האירוע לפשוטים הרבה יותר. ההשכרה חוסכת את הצורך לקנות ציוד, היא זמינה ואפשר למצוא היום כמעט כל דבר שאפשר לחלום עליו.

המשימה הראשונה – בחירת מקום האירוע

האירוע הקרוב יכול להיות יחיד ומיוחד והשלב הראשון שיש לחשוב עליו הוא המקום בו הוא יערך, מספרים בחברת סאונדשיין המתמחה בהשכרת ציוד לאירועים. ברגע שהוחלט על מספר המוזמנים ונבחר המקום, אפשר להתחיל "לבנות" את האירוע. יש לבחון מה קיים במקום ומה חסר ולהכין רשימה של כל הציוד שצריך להביא אל המקום.

האירוע יכול להיות בתוך הבית, בחצר, בגינה או בטבע. כל מקום יכול להיות מושלם עם המגע המתאים. לאחר שהוחלט על המקום יש לבדוק מה הציוד הנדרש כדי להפוך אותו למתאים לאירוע. בכל אירוע יש צורך בשולחנות וכיסאות, במערכת הגברה ותאורה. בחלק מהאירועים ידרשו גם גנרטורים, מאווררים (או צ'ילרים) ובחלק יהיה רצון לשלב גם מתנפחים, דוכני מזון להשכרה, מקרנים ועוד.

השכרת ציוד לאירועים אחרי תקופת הקורונה – כללים להשכרה נכונה

אירועים בתקופה זו יכולים להיות הרבה יותר מרגשים מאי פעם. רבים התגעגעו לשמחה המאפיינת את החגיגות הישראליות ומחכים לאירוע הבא. כיוון שההתארגנות שונה, מצורפים מספר כללים להשכרת ציוד נכונה, כללים שיעזרו לכל בעלי ובעלות האירועים להתארגן בצורה מתאימה:

כלל ראשון – התאמת הציוד למקום

תקופת הקורונה הובילה לקיום אירועים במקומות שמעולם לא התקיימו בהם אירועים לפני כן. בעיקר חצרות בתים אך גם גנים ציבוריים ומתחמי טבע אולתרו לרחבות לחגיגה. בחברת סאונדשיין ממליצים להגיע אל המקום, לראות מה יש בו ומה אין ובהתאם לערוך רשימה של ציוד שיידרש כדי להפוך אותו למקום לאירועים. רשימה מסודרת בתחילת הדרך תקל על ההתארגנות ותהפוך אותה ליעילה יותר.

כלל שני – זמינות וקלות התפעול

האירועים של אחרי תקופת הקורונה מאופיינים כמצומצמים יותר, אינטימיים וגם עצמאיים יותר. פעמים רבות בעלי ובעלות השמחה מארגנים את המקום בעצמם, דואגים לציוד ולהפעלתו. ישנם שני דברים שחשוב לשים לב אליהם: בחירה בציוד שאפשר יהיה להפעיל בקלות ובחירה בחברה שתהיה זמינה להתייעצות ושאלות בכל רגע. חשוב שהציוד יוכל להגיע אל המקום בדיוק בזמן המתאים וכי אפשר יהיה לפנות אותו בנוחות.

כלל שלישי – שמירת כללים בקורונה

השכרת ציוד לאירועים צריכה להתבצע באופן המתאים לתקופת אחרי הקורונה. חשוב מאד שהחברה המשכירה תקפיד לנקות את כל הציוד לאחר כל אירוע ולפני ההשכרה הבאה. על בעלי האירוע לברר מה מבצעת חברת ההשכרה ולא להתבייש לשאול שאלות ולוודא כי הם מקבלים את הטוב ביותר.

כלל רביעי – התייעצות לכל אורך הדרך

רוב האנשים היו באירועים וחלק כבר חגגו מספר פעמים בחיים שלהם, אך לא מאז הקורונה. אלו שמארגנים עכשיו אירועים צריכים לדעת כי עומדים לרשותם אנשי מקצוע שישמחו לעזור להם. מרגע החשיבה על המקום ועד להגעת הציוד (ולאחר האירוע), כדאי להתייעץ, לראות אם יש עוד ציוד שיכול להתאים לאירוע, לבחור את זה שהכי יתאים לו ולקבל הנחיות בנוגע לתפעול, אם יש צורך.

כלל חמישי – הימנעות מעומס

במיוחד בתקופה זו יש לשמור על מרחק ולהקפיד שהאורחים יוכלו גם לשוחח וליהנות אך גם לשבת בצורה בטוחה. יש לחשוב על המרחב כולו, להביא ציוד מתאים שלא יעמיס עליו יותר מדי ולאפשר לכולם להסתובב בו. רצוי מאד לרווח את השולחנות, להביא יותר שולחנות כך שפחות ישבו סביב אותו השולחן ובמידה ומביאים גם מתקני אטרקציה כמו מתנפחים, עמדות משחק ואחרים, לדאוג שיהיו מספיק כך שלא יהיה עומס בשום מקום.

התארגנות נכונה לקראת האירוע

התקופה שאחרי הקורונה דורשת התארגנות קצת שונה בכל הנוגע לאירועים. אין כל סיבה לחשוש מכך אלא להפך, לקחת את ההזדמנות לאירוע יחיד ומיוחד. ישנם אנשי מקצוע מעולים וחברות ששמחים לעמוד לרשות החוגגים וכל שצריך הוא להתייעץ, להיפתח לאפשרויות ולשמוח שסוף כל סוף נראה שהחיים חוזרים לשגרה.