השכרת ציוד לאירועים אחרי תקופת הקורונה

הקורונה אמנם לא נעלמה מהעולם, אך נראה כי החיים שלנו מתחילים להיכנס לשגרה חדשה ואיתה חוזרים האירועים. הם אמנם לא ייראו אותו הדבר אך ההתרגשות והשמחה צפויה להיות בדיוק כמו תמיד.

כיוון שאירועים רבים נערכים במקומות שונים ומגוונים, יש צורך בהתארגנות שונה מעט. שירותי השכרת ציוד לאירועים אחרי תקופת הקורונה הופכים את תכנון והקמת האירוע לפשוטים הרבה יותר. ההשכרה חוסכת את הצורך לקנות ציוד, היא זמינה ואפשר למצוא היום כמעט כל דבר שאפשר לחלום עליו.

המשימה הראשונה – בחירת מקום האירוע

האירוע הקרוב יכול להיות יחיד ומיוחד והשלב הראשון שיש לחשוב עליו הוא המקום בו הוא יערך, מספרים בחברת סאונדשיין המתמחה בהשכרת ציוד לאירועים. ברגע שהוחלט על מספר המוזמנים ונבחר המקום, אפשר להתחיל "לבנות" את האירוע. יש לבחון מה קיים במקום ומה חסר ולהכין רשימה של כל הציוד שצריך להביא אל המקום.

האירוע יכול להיות בתוך הבית, בחצר, בגינה או בטבע. כל מקום יכול להיות מושלם עם המגע המתאים. לאחר שהוחלט על המקום יש לבדוק מה הציוד הנדרש כדי להפוך אותו למתאים לאירוע. בכל אירוע יש צורך בשולחנות וכיסאות, במערכת הגברה ותאורה. בחלק מהאירועים ידרשו גם גנרטורים, מאווררים (או צ'ילרים) ובחלק יהיה רצון לשלב גם מתנפחים, דוכני מזון להשכרה, מקרנים ועוד.

השכרת ציוד לאירועים אחרי תקופת הקורונה – כללים להשכרה נכונה

אירועים בתקופה זו יכולים להיות הרבה יותר מרגשים מאי פעם. רבים התגעגעו לשמחה המאפיינת את החגיגות הישראליות ומחכים לאירוע הבא. כיוון שההתארגנות שונה, מצורפים מספר כללים להשכרת ציוד נכונה, כללים שיעזרו לכל בעלי ובעלות האירועים להתארגן בצורה מתאימה:

כלל ראשון – התאמת הציוד למקום

תקופת הקורונה הובילה לקיום אירועים במקומות שמעולם לא התקיימו בהם אירועים לפני כן. בעיקר חצרות בתים אך גם גנים ציבוריים ומתחמי טבע אולתרו לרחבות לחגיגה. בחברת סאונדשיין ממליצים להגיע אל המקום, לראות מה יש בו ומה אין ובהתאם לערוך רשימה של ציוד שיידרש כדי להפוך אותו למקום לאירועים. רשימה מסודרת בתחילת הדרך תקל על ההתארגנות ותהפוך אותה ליעילה יותר.

כלל שני – זמינות וקלות התפעול

האירועים של אחרי תקופת הקורונה מאופיינים כמצומצמים יותר, אינטימיים וגם עצמאיים יותר. פעמים רבות בעלי ובעלות השמחה מארגנים את המקום בעצמם, דואגים לציוד ולהפעלתו. ישנם שני דברים שחשוב לשים לב אליהם: בחירה בציוד שאפשר יהיה להפעיל בקלות ובחירה בחברה שתהיה זמינה להתייעצות ושאלות בכל רגע. חשוב שהציוד יוכל להגיע אל המקום בדיוק בזמן המתאים וכי אפשר יהיה לפנות אותו בנוחות.

כלל שלישי – שמירת כללים בקורונה

השכרת ציוד לאירועים צריכה להתבצע באופן המתאים לתקופת אחרי הקורונה. חשוב מאד שהחברה המשכירה תקפיד לנקות את כל הציוד לאחר כל אירוע ולפני ההשכרה הבאה. על בעלי האירוע לברר מה מבצעת חברת ההשכרה ולא להתבייש לשאול שאלות ולוודא כי הם מקבלים את הטוב ביותר.

כלל רביעי – התייעצות לכל אורך הדרך

רוב האנשים היו באירועים וחלק כבר חגגו מספר פעמים בחיים שלהם, אך לא מאז הקורונה. אלו שמארגנים עכשיו אירועים צריכים לדעת כי עומדים לרשותם אנשי מקצוע שישמחו לעזור להם. מרגע החשיבה על המקום ועד להגעת הציוד (ולאחר האירוע), כדאי להתייעץ, לראות אם יש עוד ציוד שיכול להתאים לאירוע, לבחור את זה שהכי יתאים לו ולקבל הנחיות בנוגע לתפעול, אם יש צורך.

כלל חמישי – הימנעות מעומס

במיוחד בתקופה זו יש לשמור על מרחק ולהקפיד שהאורחים יוכלו גם לשוחח וליהנות אך גם לשבת בצורה בטוחה. יש לחשוב על המרחב כולו, להביא ציוד מתאים שלא יעמיס עליו יותר מדי ולאפשר לכולם להסתובב בו. רצוי מאד לרווח את השולחנות, להביא יותר שולחנות כך שפחות ישבו סביב אותו השולחן ובמידה ומביאים גם מתקני אטרקציה כמו מתנפחים, עמדות משחק ואחרים, לדאוג שיהיו מספיק כך שלא יהיה עומס בשום מקום.

התארגנות נכונה לקראת האירוע

התקופה שאחרי הקורונה דורשת התארגנות קצת שונה בכל הנוגע לאירועים. אין כל סיבה לחשוש מכך אלא להפך, לקחת את ההזדמנות לאירוע יחיד ומיוחד. ישנם אנשי מקצוע מעולים וחברות ששמחים לעמוד לרשות החוגגים וכל שצריך הוא להתייעץ, להיפתח לאפשרויות ולשמוח שסוף כל סוף נראה שהחיים חוזרים לשגרה.

עוד כתבות מעניינות:

פולי קפה
בלוג

הסודות מאחורי בחירת פולי קפה איכותיים: מה לחפש ואיך לבחור

יש אלכימיה מסוימת באוויר כשריח הקפה הטרי נסחף בחדר, מעורר את החושים ומזמין אותך לקחת את הלגימה הראשונה. אבל האם אי פעם עצרתם לתהות היכן נמצא ליבו של השיקוי הקסום הזה? הוא שוכן בליבת פולי הקפה האיכותיים, שכל אחד מהם מספר סיפור של אדמה, שמש וגשם. בחירת הפולים הנכונים אינה רק שלב ביצירת הכוס המושלמת; זהו מסע דרך נופים ותרבויות מגוונות, מסע שמבטיח לשדרג את חווית הקפה שלכם מרגילה ליוצאת דופן.

מכונת קפה
בלוג

הדילמה האתית ייצור מכונת קפה ביתית

מכונות קפה ביתיות הפכו למכשיר פופולרי בהרבה משקי בית, מה שמאפשר לאנשים ליהנות מכוס קפה טרי בלחיצת כפתור. עם זאת, הייצור של מכונות אלה מעורר חששות אתיים, במיוחד במונחים של קיימות ושיטות עבודה.

בית קפה
בלוג

טעמים שאסור לפספס: חוויה קולינרית מיוחדת בבתי הקפה של קריית אונו

דמיינו מקום שבו ניחוח ארומטי של פולי קפה טחונים טריים ממלא את האוויר, וכל לגימה מכוס מבושלת להפליא מבטיחה רגע של אושר טהור. המקום שבו כל פינה חושפת פנינה נסתרת של בית קפה, כל אחד עם אישיות משלו, מזמין אתכם לבוא ולהתענג על תענוגותיו. בקריית אונו, עיר פרברית קטנה בישראל, מארג טעמים חלומי שכזה הוא מציאות מענגת, השזורה במרקם רחובותיה.

שולחן קינוחים
בלוג

5 סיבות טובות על הקפה שלנו

מי מאתנו לא אוהב לפתוח את הבוקר עם כוס קפה חם? יש אולי כאלו שיעדיפו דווקא לשתות קפה קר בבוקר קייצי רק כדי להתקרר ולהתרענן – אך אין ספק כי קפה הוא המשקה האולטימטיבי עבור כל אחד! אבל למה אנחנו אוהבים לשתות קפה דווקא בבוקר? האם מומלץ להגביל את שתיית הקפה בכל יום ואיזה משקאות קפה אפשר לשתות? את כל התשובות לכך נגלה בשורות הבאות, שיפרטו כמה מהסיבות המרכזיות לכך שקפה הוא לא רק משקה טעים, אלא גם חיוני ומומלץ גם כשמתכננים להפיק אירוע עם קייטרינג צורסקו.

שוקולד
בלוג

השילוב המפנק של שוקולד איכותי וקפה חם

שילוב של שוקולד וקפה זאת פגישה מופלאה של טעמים וריחות, אם מדברים על חוויה קולינרית ייחודית שמעניקה פינוק אמיתי של בטעמי הקפה החמים והמתיקות הקרמית של השוקולד. כאשר השניים נפגשים, נוצרת סימפוניה של טעמים שמשאירה טעם מתקתק וזיכרון נעים.

קפה
בלוג

המדריך האולטימטיבי לשכלל את מתכוני הקפה והאספרסו שלך

היי כל חובבי הקפה! התכוננו לצאת למסע של טעם, ארומה ואושר קפאין טהור. במדריך האולטימטיבי הזה, נחקור את אמנות הכנת מתכוני קפה ואספרסו מושלמים. בין אם אתה מעדיף קפוצ'ינו קלאסי, קפה איטלקי חזק, או קפה הפוך ייחודי, אנחנו דואגים לך. הכינו את בלוטות הטעם שלכם להרפתקה מענגת: